17 Haziran 2009 Çarşamba

SÜNNET KURABİYELERİ

Oğullarımın sünnetini yaptırdıktan sonra uzun uzun düşünmeye başlamıştım sünnet mevlitlerinde nasıl birşey yapayım derken Didem arkadaşımda (Pastanbul) ,bu sünnet keplerinden gördüm çok beğendim bayıldım doğrusu ellerine sağlık arkadaşımın hemen bir mail yolladım sünnet kepi kalıbını sormak için ama kalıbı almadığını kendisi yaptığını söyleyince bende hemen bir kalıp yapmayı denedim biraz zor oldu ama olsun istediğim kalıba sonunda ulaştımya:)gümüş yada yaldızlı daha iyi olmazı derseniz şahsen bir arkadaşımın uyarısı üzerine vazgeçtim çünkü içinde etil alkol varmış malzeme alırken üzerini okuyunca onaylamış oldum vede kullanmak istemediğim içinde renkli yapayım şart değilya dedim yaldız veya gümüş renginde olması... şimdilik böyle yapacağım takiii içinde etil alkol olmayan sim bulana dek...zaten sünnet kıyafetleride renkli değilmi ya bordo ya lacivert ...?Sünnet mevlitleri için nasıl bişey yapabilirsin diye soranlar vardı birkaç örnek vermek istedim poşetin dışında organze tülün içindede sunulabilir.Her iki şekildede şık doğrusu:)Sipariş vermek isteyen arkadaşlar olursa maille bana ulaşabilirler tekrar görüşmek üzere sevgiler....




















1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımm ellerine sağlık bende simlilerini görüp çok beğenmiştim ama seninkilerde en az onlar güzel ve alımlı...Eline sağlık...