24 Aralık 2008 Çarşamba

FINDIK PİŞE

Evet işte size fındık pişe merak edenlere hemen içinde fındık felan yok bildiğimiz pişe :)peki nedenmi fındık pişe sadece fındık lahmacunlar gibi küçük ve simit şeklinde oldukları için vede... çocuklara yedirmesi kolay olduğundan. Adını ben öyle koydum normal pişeyi pek yemek istemiyorlar ama onları küçük küçük yapınca büyük bir iştahla tüketiyorlar aaa anne bak küçücük börek diye:)))



MALZEMELER:
-süt
-az tuz
-un
-kızartmak için az sıvıyağ
Bu tarifi P.D.C.S.E 32' yolluyorum bu haftaki ev sahibi arkadaşımız sevgili http://renklikurabiyeler.blogspot.com/

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,
gönderilen tarifleri kaçırmadan yayınlamaya çalışıyorum. Krem karamelli kekinden sonra başka bir yorum ulaşmadı bana bu yüzden tarifinin yanınlanmasında aksaklık yaşandı. Desteğin için teşekkür ederim iki tarifinide gün içerisinde yayınlayacağım.
sevgilerimle,