21 Şubat 2009 Cumartesi

BLOG ÖDÜLÜM

Sevgili arkadaşım http://ofisyemekleri.blogcu.com/ yıldızcım beni blog ödülüne layik görmüş kendisine çok çok teşekkür ederim ...Ben de kurallar gereği 7 arkadaşıma bu ödülü vermem gerekiyor gerçi tüm blogcular bu ödülü layık ama kurallar böyle ben de hemen kendilerine ödüllerini veriyorum .
Ödülün gönderilmesiyle ilgili uyulması gereken 3 kural var:
1-Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2-Bu ödülü verdiğin 7 blog sahibinin linkini vermek,
3-Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek ......

2 yorum:

efsun dedi ki...

Canim cok tesekkur ederim, bu guzel odule beni de layik gordugun icin.. Kocaman opucuklerimi ve sevgilerimi gonderiyorum..
Sevgiler

Jasminskager dedi ki...

Canim cok tesekkurler odulun icin beni cook mutlu ettin.Hoscakal canim.