5 Mart 2009 Perşembe

FIRINDA SÜTLAÇ

MALZEMELER:
- su b.un
-2 su b.su
-1 su b.şeker
-1 fincan pirinç
-1silme kaşık buğday nişastası
-1 silme kaşık pirinç unu
-40 gr. tereyağ
-1 paket vanilya
YAPILIŞI:Pirinci yıkayıp su ila yumuşayıncaya kadar pişiriniz ve kalan suyu süzün.Başka bir tencerede sütle şekeri ve yağı karıştırarak kaynatın.Pirinç unu ve bugday nişastasını başka bir kapta ezin sonra kaynayan süte bu karışımı döküp karıştırmaya devam edin ardından pirinçleride ekleyince bir iki dakika daha kaynatıp ısıya dayanıklı kaplara boşaltın.Kapları içine su doldurulmuş bir fırın tepsisine yerleştirin.Üzeri kızarana dek 250 derecelik fırında tutun ve kızarınca çıkarın soğuk olarak servis yapın...Bu tarifi sevgili arkadaşımP.D.Ç.S.E 37 http://sevincceden.blogcu.com/ arkadaşıma yolluyorum kendisine kolaylıklar diliyorum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hemşerim olsunda çamurdan olsun. ellerine sağlık canım.gezdim sayfalarını çok güzel hepside.kutlarım msn ye ekliycem seni fırsat buldukça yazışırız sitene her zaman gelirim bide kim tavsiye etti merak ettim sevgiler...

gelibolu17 dedi ki...

canım merhaba,etkinlik için sıradaki arkadaşa gittim dün yazdım ama hala cevap gelmedi.ben yarın sabaha kadar cevap beklicem eğer o cevap vermezse sana vericem 38.hafta ev sahipliğini...
müsaitmisin yapmak istermisin.9 mart pazartesi ve 23 mart pazartesi tarihleri arasında
eğer yaparım dersen davetiyeleri senin adına hazırlayıp buraya bırakırım.
ama bana cevap ver tamammı canım.
cevap bekliyorum senden...
sevgiler gülcan

gelibolu17 dedi ki...

canım merhba,arkadaş kabul etti yapıcakmış.ondan sonra sıra sende haberin olsun.yani 39.hafta ev sahibimiz sensin.Allah nasip ederse sen yapıcaksın.sevgiler canım.anlayışın için çok teşekkürler.kayınvaldenede çok geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

öncelikle sütlacın harika kızarmış eline sağlık araba pastana söz yetmez sütlacın üstüne kızarması için birşey döktünmü?ayrıca etkinlik sırası sana gelmiş çok sevindim inanki,beni davet etmeyi unutmazsın herhalde canım benim hayırlı ve bereketli bir akşam ve haftasonu dilerim

Adsız dedi ki...

Sevgili susamçörekotu teşekkür ederim sütlacın üzerine herhangi bişey dökmedim evet etkinlik bana geldi inşallah çağırmak ne demek çağırabildiklerimi davet edeceğim unuttuklarım olursa artık sizler hatırlatın inşallah bende aynı güzel dilekleri sana sunuyor sevgilerimi iletiyorum...

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar arkadaşım etkinliğin için iki tarif yayınladım istediğin zaman gelip alabilirsin kolay gelsin sevgilerimle allaha emanet ol