30 Haziran 2009 Salı

1 YAŞPASTASI

Bu pastayı bir arkadaşım yakını için sipariş etti bende büyük bir zevkle yaptım. 1 yaşına girecek bir kız çocuğu için yapıldı,aslında pembe yapacaktım ama kırmızıda güzel canlı olacağı için onu tercih ettim içi muz ve damla çikolatalı,kreması sade ve keki kakaolu yaptım ismini o telaşla sormayı unutunca isimsiz oldu malesef:( aslında çevresine rengarenk isminide yazsaydım daha iyi olacaktı ama artık birdahaki sefere ona vakit kalmadı:) minik kızımıza Allah ailesiyle uzun ömürler nasip etsin....daha nice yıllara...

4 yorum:

karamelam dedi ki...

çok güzel bi pasta olmuş eline sağlık.

muko dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık...

sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

çok şeker..
sevgiler..

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık zeynep çok nefis görünüyor,bol kazançlar,sevgiler....