12 Aralık 2010 Pazar

KURABIYE EV


Merhaba sevgili blog dostlarim,arkadaslarim günler belkide aylardir giremedigim sayfama vede sizlere yeniden kavusmak beni mutlu etii...aksilikler bazen art arda gelebiliyor , bunada sükür ,aslinda insan biruzaklasinca hepten kopuyor üsengeclesiyor nedense resimleri bile yayinlamayinca ardindanda hafizadan programlar silinince dahada basina gecmek bile istemiyor insan, umarim bundan sonra daha iyi olur.En son yaptigim hala yayinlayamadigim dis bugdayi kurabiyelerinden kalan hamurla ev yapmaya karar verdik eee hertarafta noele yakin saginizda solunuzda bu renkli evlerden cokca görülünce cocuklar icin bunu yapmak farz oldu:)kalan hamurla yapayim dedim ama hamurum azdi sonra plansiz projesiz baslayinca hemen ,malesef istedigim gibi olamadi cünkü hamurum eksikti yeniden yapmakta istemedim ama yaparken hesap etmedigim yerlerden dolayi ücgen catimizi tutturamadim...olsun pes etmek yok dedim vede Almanlarin catisiz evlerinden olsun diye böyle bir eve karar verdim.En zevkli kismi süsleme kismiydi aslinda ertesi günü beklemis olsaydim dahada güzel vede özel olurdu ama sabirsizlik iste bitsin diye hepsini ayni aksam yaptim sanirim fenada olmadi:)icine mum yakinca pencerelerinden süper görünüyor ama malesefki ne kadar ugrastiysam camdaki isiltiyi yakalayamadim insallah birdahaki yaptigimda olacak ....simdilik bukadar dis bugdayi kurabiyelerinde tekrar görüsmek üzere...sevgiler

Hiç yorum yok: