24 Kasım 2008 Pazartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜNE ÖZEL....

Evet bugünün önemine binaen bay ve bayan öğretmenlere verilmek üzere hazırladığım kurabiyelerim .Bizlere emekleri geçen ,geçmeyen başta eşim olmak üzere yorucu ve bir okadar güzel bir mesleğe sahip olan bütün arkadaşlarımın ve diğer öğretmenlerin ,öğretmen adaylarının öğretmenler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.Bir öğretmen adayı olarak kendiminkinide kutluyorum:)tabikii...söylenecek çok şey var ama ben lafı uzatmadan kurabiyelerime geçeyim ..

1.resimdekiler bayan öğretmenler için,2.resimdekiler bay öğretmenler içindi zaten 3 ve 4.resimdekilerse paketlenip yola çıkmış halleri umarım beğenilmiştir... Şimdi duyduğuma göre çok beğenilmiş yorumlar çok güzel buda benim açımdan sevindirici oldu...Bu kurabiyelerimide P.D.C.S.E 30' yolluyorum bu haftaki ev sahibi http://susamcorekotu.blogcu.com/

Hiç yorum yok: